Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystentka/Pracownik Biurowy
Firma informatyczna Transcom System Sp. z o.o. specjalizująca się w systemach automatycznej identyfikacji w oparciu o RFID poszukuje kandydata na stanowisko: Asystentka/Pracownik Biurowy. Do zadań pracownika będzie należeć: Zapewnienie funkcjonowania biura zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami detalicznymi oraz partnerami hand ...
Kancelaria Adwokacka podejmie współpracę z sekretarką/asystentką biura
Kancelaria Adwokacka z Krakowa podejmie współpracę z sekretarką/asystentką biura.Od Kandydatki oczekujemy:- kompleksowa organizacja pracy kancelarii w tym prowadzenie kalendarza spotkań, pomoc w pracy prawników- bieżący kontakt z klientami- redagowanie i przepisywanie prostych dokumentów i pism procesowych- prowadzenie bieżącej obsługi biura oraz spraw administracyjnych- obsługa korespondencji prz ...
Asystent(ka) Prezesa Zarządu #ClickCommunity z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent(ka) Prezesa Zarządu #ClickCommunity
Opis stanowiska/ Główne cele stanowiska:Zapewnienie kompleksowego i profesjonalnego wsparcia Prezes Zarządu zarówno w sprawach służbowych jak i prywatnych.Organizacja spotkań biznesowych i okolicznościowych , imprez oraz podróży służbowych i prywatnych Zarządu.Współpraca z Office Managerem w ramach koordynacji pracy biura Zarządu.Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby Zarządu.Bu ...
Specjalista ds. nowych inwestycji  z Krakow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. nowych inwestycji
Firma działająca w obszarze handlu detalicznego zatrudniająca ponad 300 pracowników w związku z intensywnym rozwojem firmy poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. nowych inwestycji.Zakres obowiązków:wyszukiwanie potencjalnych lokalizacji pod sklepy,ocena i analiza lokalizacji pod kątem spełniania założonych wymagań,kontakt z wynajmującymi i pośrednikami nieruchomości,negocjowanie umów handlo ...
Sekretarka/asystent w kancelarii adwokackiej
Kancelaria adwokacka poszukuje do stałej, długofalowej współpracy osoby na stanowisko SEKRETARKA/ASYSTENTKA.Obowiązki:nadzór nad terminarzem spotkań,dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,skanowanie, kserowanie, archiwizowanie dokumentów,edycja dokumentów,zarządzanie centralą telefoniczną,organizacja dokumentacji księgowej,dbanie o przestrzeń ...
Asystentka biurowa
Nieduża ale prężnie działająca firma z branży IT poszukuje asystentki do biura. Opis stanowiska:- Wspomaganie codziennej pracy Zarządu- Prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji- Prowadzenie dokumentacji firmy- Umawianie spotkań Zarządu- Klasyfikowanie dokumentów- Przygotowywanie dokumentów- Obsługa biuraObowiązki:1. Przygotowywanie faktur dla księgowości dt. właściwej firmy oraz spółek koman ...
Asystent/Junior Project Manager
Zapraszamy Państwa do rozważenia oferty pracy w firmie, która od wielu lat dla znanych na świecie marek modowych realizuje projekty związane z produkcją i montażem elementów wyposażenia salonów sprzedaży. W związku ze stale wzrastającą liczbą Klientów by móc sprostać kolejnym wyzwaniom poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/Junior Project Manager Cele stanowiska i zadania: - wspier ...
Więcej ogłoszeń

ASYSTENTKA/ASYSTENT DEPARTAMENTU DZIAŁU ANALIZ POŻYCZEK HIPOTECZNYCH

Dodaj takie ogłoszenie!

Opis stanowiska:

Stanowisko pełne wyzwań oraz perspektyw zawodowych z możliwością awansu na stanowisko kierownicze.

• Wspomaganie pracy specjalisty ds. analiz wniosków pożyczek hipotecznych;

• Wstępna analiza wniosków pożyczkowych;

• Przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych do kontrahentów Funduszu;

• Udzielanie telefonicznych informacji;

• Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;

• Kontakt z instytucjami, kontrahentami i Klientami firmy;

• Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych;

• Sporządzanie raportów, zestawień, dokumentów na potrzeby przełożonych;

• Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

• Gotowość i chęć do zdobywania nowej wiedzy;

• Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie prawnicze lub powiązane z nieruchomościami);

• Mile widziane doświadczenie w biurze nieruchomości lub w dziale analiz;

• Gotowość do wyjazdów służbowych;

• Czynne prawo jazdy kat. B (mile widziane osoby z własnym samochodem do wykorzystania do celów służbowych);

• Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;

• Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;

• Dobra znajomość MS Office;

• Inicjatywa i umiejętność samodzielnego realizowania różnorodnych zadań pod presją czasu;

• Poczucie humoru, przyjazny charakter.

• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Oferujemy:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

• Pakiet szkoleń produktowych, prawnych oraz innych;

• Pracę w pełnym wymiarze godzin

• Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;

• Niezbędne narzędzia pracy;

• Pracę w firmie, pełną wyzwań i ambitnych celów;

• Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego.

• Karta Multisport

Kandydatów prosimy o dokładne zapoznanie się z działalnością Funduszu na podstawie witryny www.yanokhipoteczny.pl, a następnie przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem na adres rekrutacja@yanokhipoteczny.pl.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."


FHY (Zobacz więcej ogłoszeń) Użytkownik od 11-2017