Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Asystent w kancelarii prawnej

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 22/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnego

Asystent

Zakres obowiązków:

  • profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;
  • obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;
  • kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notarialnymi etc.;
  • prowadzenie korespondencji mailowej;
  • sporządzanie raportów;
  • wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz pozostałych pracowników;
  • zapewnienie terminowego obiegu informacji oraz dokumentacji;
  • koordynowanie współpracy z biurem rachunkowym Spółki ;
  • bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z Klientem;
  • kompleksowe prowadzenie rozliczeń Klientów m.in. wystawianie faktur VAT, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych i zestawień
  • sporządzanie umów
  • dbanie o pozytywny wizerunek Firmy

Wymagania:

  • chęć długotrwałego nawiązania współpracy
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne m.in. umiejętność zarządzania sobą w czasie oraz ustalania priorytetów
  • proaktywna postawa, zaradność
  • umiejętności analityczne, dokładność
  • umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej
  • nienaganna kultura osobista
  • dobra znajomość MC Office
  • j. angielski komunikatywny
  • mile widziane prawo jazdy kat. B oraz znajomość programu Comarch Optima

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca od poniedziałku do piątku w 8 godzinnym wymiarze)
  • stały rozwój kwalifikacji oraz uzupełnianie wiedzy celem zapewnienia najwyższej jakości obsługi
  • przyjazne środowisko pracy w młodym, kreatywnym zespole
  • interesujące systemy motywacyjne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Malinowscy i Wspólnicy. Adwokaci i Radcowie Prawni. Spółka partnerska z siedzibą przy ul. Prądnickiej 12 w Krakowie. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Kraków
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystentka Biura
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Zarządu / Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, zarządzanie salami konferencyjnymiZarządzanie recepcją firmyWystawianie i wysyłanie fakturProwadzen ...
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Asystent / asystentka zarządu - Łagiewniki
Spinvest sp. z o.o. jest krakowską firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości. Dla naszych klientów wyszukujemy, remontujemy i sprzedajemy mieszkania.Poszukujemy:Asystent / asystentka zarząduZakres obowiązków:- Wsparcie w codziennych działaniach zarządu- Koordynacja spraw administracyjnych i biurowych (ok. 75% czasu pracy) oraz praca poza biurem (ok. 25% czasu)- Dbałość o p ...
(UMOWA ZLECENIE) PRACA W KANCELARII KOMORNICZEJ - PRACOWNIK BIUROWY / STAŻYSTA - PRACA DLA STUDENTA
Oferta pracy – pracownik biurowy Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Podgórza w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko: - pracownik biurowy rodzaj umowy: UMOWA ZLECENIEDOŚWIADCZENIE W PRACY W KANCELARII KOMORNICZEJ BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM WYMAGANIA: – dokładność i skrupulatność, – umiejętność logicznego myślenia, – komunikatywność, – zaangażowanie i zdolność szybkie ...
Szkoła językowa przyjmie osobę do pracy w sekretariacie z Krakow, zobacz zdjęcie
Szkoła językowa przyjmie osobę do pracy w sekretariacie
Leader School Kraków Ruczaj jest od 5 lat dynamicznie rozwijającą się placówką należącą do ogólnopolskiej sieci szkół językowych. Specjalizujemy się w nauczaniu dzieci i młodzieży autorską metodą Leo English oraz dorosłych metodą BLS Communication. Prowadzimy zajęcia zarówno w przedszkolach, szkołach podstawowych, firmach jak i w siedzibie szkoły. Jesteśmy ekspertami w nauczaniu - ...
Więcej ogłoszeń