Asystent/ka biurowa w Kancelarii Radców Prawnych  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania09/08/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezOsoba prywatna
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

SMW Legal to grupa prawników o wieloletnim doświadczeniu praktycznym, podbudowanym wiedzą teoretyczną. Kancelaria zajmuje się obsługą przedsiębiorców w pełnym zakresie doradztwa prawnego.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko asystenta biurowego.


Wymagania:

- gotowość do podjęcia pracy na cały etat

- dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi MS Office

- umiejętność planowania i organizacji pracy

- zaangażowanie

- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku


Zadania:

- obsługa klientów kancelarii

- dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów

- przyjmowanie i wysyłanie poczty, ewidencjonowanie dokumentów na serwerze

- archiwizowanie dokumentów

- obsługa kalendarza, dbanie o terminowość działań kancelarii

- wprowadzanie faktur do systemu, z którego korzysta kancelaria

- przyjmowanie połączeń przychodzących


Oferujemy:

- atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia

- pracę w pełnym wymiarze czasu

- możliwość poszerzania posiadanych kompetencji

- przyjemną atmosferę pracy


Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres: kariera@smw.legal


Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Ul. Dekerta 18
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ Asystentka Zarządu w biurze architektonicznym  z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent/ Asystentka Zarządu w biurze architektonicznym
Jesteśmy biurem architektonicznym z ponad 10 letnią historią. Aktualnie poszukujemy osoby do wykonywania zadań administracyjnych na stanowisku:Asystent/Asystentka Zarządu Obowiązki:Ewidencja oraz wysyłka korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacjiObsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarkiPrzyjmowanie gości, obsługa zebrań firmowychRedagowanie umów i pism, archiwizacja dokumentówWsp ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Sekretarka/ asystentka zarządu
Firma deweloperska Krak Estate sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko sekretarki/asystentki zarządu: Opis stanowiska:współpraca z zarządem firmy, działem księgowości i działem sprzedaży,odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,koordynacja przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań, bieżące wsparcie pracowników firmy,zamawianie artykułów biurowych ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Asystent / asystentka zarządu - Łagiewniki
Spinvest sp. z o.o. jest krakowską firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości. Dla naszych klientów wyszukujemy, remontujemy i sprzedajemy mieszkania.Poszukujemy:Asystent / asystentka zarząduZakres obowiązków:- Wsparcie w codziennych działaniach zarządu- Koordynacja spraw administracyjnych i biurowych (ok. 75% czasu pracy) oraz praca poza biurem (ok. 25% czasu)- Dbałość o p ...
Pracownik administracyjno-biurowy ds. obsługi dokumentacji
Firma Wonderwall Studio zatrudni osobę na stanowisko pracownik administracyjno-biurowyZakres obowiązków:• bieżąca obsługa administracyjna i zaopatrzeniowa biura,• ewidencja i dystrybucja korespondencji, kontakt telefoniczny z klientem• nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie,• sporządzanie zestawień, sprawozdań z zadań zleconych,• Obsługa zgłoszeń, reklamacji i korespondencjiDbanie o porządek w cz ...
Więcej ogłoszeń