Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 11/08/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :

Asystent/ka Biura - Sekretarka

Zakres obowiązków:

• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych

• obsługa sekretariatu

• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego

• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura

• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;

• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,

• redagowanie pism służbowych oraz współpraca z firmami, instytucjami zewnętrznymi

• przygotowywanie, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, wzorców pism, decyzji, postanowień i innych dokumentów

• zarządzanie korespondencją

• archiwizacja dokumentacji

• zapewnienie właściwego przepływu dokumentacji i informacji

• utrzymywanie kontaktu z klientami

• dbanie o dobry wizerunek Firmy

Wymagania:

• dobra organizacja pracy

• znajomość pakietu MS Office

• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

• mile widziana znajomość angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację,

• dyspozycyjność, odpowiedzialność

• komunikatywność, zaradność, umiejętność współpracy w zespole

• wysoka kultura osobista


Oferujemy

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• Atrakcyjne wynagrodzenie

• Pracę w dynamicznym zespole

• Przyjazną atmosferę pracy

• Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

• Kartę Multisport

• Posiłki pracownicze

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Kraków
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Sekretarka/ asystentka zarządu
Firma deweloperska Krak Estate sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko sekretarki/asystentki zarządu: Opis stanowiska:współpraca z zarządem firmy, działem księgowości i działem sprzedaży,odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,koordynacja przychodzącej i wychodzącej korespondencji, przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań, bieżące wsparcie pracowników firmy,zamawianie artykułów biurowych ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystentka Biura
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Zarządu / Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, zarządzanie salami konferencyjnymiZarządzanie recepcją firmyWystawianie i wysyłanie fakturProwadzen ...
SPECJALISTY SEKCJI ZARZĄDZANIA SIECIĄ Kompletacja urządzeń Nr ref. ZS/7/2019
Billbird S.A. - lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności, poszukuje:SPECJALISTY SEKCJI ZARZĄDZANIA SIECIĄZadania:- udział w procesie zarządzania magazynem urządzeń (terminale POS, PinPad, czytniki kodów kreskowych),- przyjmowanie towarów do magazynu, - odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru, - przygotowanie/konfiguracja urządzeń elektronicznych (t ...
Pracownik biurowy Skawina k.Krakowa
Firma Fashion Trends Group poszukuje pracownika do pracy biurowej na stanowisko obsługi zwrotów Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub praca zmianowa ( do ustalenia)Miejsce pracy: FTG ul. Krakowska 87, SkawinaObowiązki:Prace administracyjno-biurowewprowadzanie korekt do systemu kontrola przepływu zwrotówDbanie o prawidłowy obieg dokumentówWymagania:Bardzo dobrej umiejętno ...
Asystent ds. obsługi floty - Kraków Balice z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent ds. obsługi floty - Kraków Balice
Międzynarodowa, prężnie rozwijająca się firma w branży najmu samochodów, poszukuje pracowników do swojego oddziału w Krakowie na stanowisko: Specjalista ds. Utrzymania Floty w Wypożyczalni Samochodów Opis stanowiska : • Dbałość o przygotowanie samochodów, • Kontrola stanu technicznego pojazdów, • Obsłu ...
Więcej ogłoszeń