Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Asystent ds. doskonalenia jakości

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 12/06/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Osoba prywatna
  • Rodzaj pracy Dorywcza/Tymczasowa
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie

Asystent ds. doskonalenia jakości

Firma działająca w obszarze handlu detalicznego zatrudniająca ponad 300 pracowników w związku z intensywnym rozwojem firmy i stałym polepszaniem jakości świadczonych usług poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. doskonalenia jakości.

Zakres obowiązków:

• mapowanie procesów,
• współtworzenie procedur,
• praca nad usprawnieniami,
• samodzielne analizy danych,
• audytowanie placówek,
• prowadzenie szkoleń,

Wymagania:

• dobra znajomość pakietu Ms Office zwłaszcza Excel,
• status studenta ( mile widziani studenci Wydziału Zarządzania i Jakości Produkcji)
• mile widziana wiedza nt. Lean Management i zarządzania jakością,
• mile widziane prawo jazdy


Oferujemy:

• umowę zlecenie, płatny staż lub praktykę
• możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego oraz długotrwałej współpracy
• elastyczny czas pracy,
• dobrą atmosferę w pracy,

Osoby zainteresowanie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 885 062 020 lub wysłanie CV na adres e:mailowy w tytule wiadomości wpisując ,, analityk danych’’.


Aplikację powinny zawierać następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach i formularzach oraz zebranych podczas procedury rekrutacyjnej, przez FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ŁUKASIK STANISŁAW ŁUKASIK SPÓŁKA JAWNA, z siedzibą w Zielonkach, przy ul. Wiarusa 15, kod pocztowy 32-087, nr KRS 149066 (zwaną dalej: „Administratorem”), w celu rekrutacji prowadzonej przez Administratora. Niniejsza zgoda obejmuje wszystkie procesy rekrutacyjne w okresie roku od otrzymania moich danych lub do jej odwołania. Dane mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora.
Zostałem(-am) poinformowany(-a) przez Administratora o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie, jak również że zgoda ma charakter dobrowolny, a jej niewyrażenie skutkować będzie nie wzięciem mnie pod uwagę w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/-am pouczony/-a przez administratora danych o prawach przysługujących mi w związku z udzieloną zgodą, w tym o prawie do:
- dostępu do danych, do otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia ich przetwarzania, jak również o prawie do przenoszenia danych i prawie do „bycia zapomnianym”. Wycofać zgodę oraz skorzystać z pozostałych uprawnień można poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Modlnica
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Działu Prawnego
Sobiesław Zasada S.A. z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka Działu Prawnego. Do aplikowania zapraszamy osoby, które studiują na kierunku administracja lub pokrewnym i mają ukończony III rok studiów.Wymagania:znajomość j. ang.;b. dobra znajomość pakietu MS Office;zaangażowanie, profesjonalizm;prawo jazdy kat. B.Obowiązki:przygotowywanie dokumentacji związanej z zakłada ...
Asysten/ka Prezesa Zarządu z Krakow, zobacz zdjęcie
Asysten/ka Prezesa Zarządu
click communityagencja social media “click community”, oferuje pracę na stanowisku:Asystent(ka) Rahima Blaka Prezesa ZarząduCzym się będziesz zajmować:zapewnieniem kompleksowego i profesjonalnego wsparcia Prezesa Zarządu zarówno w sprawach służbowych jak i prywatnychorganizacją spotkań biznesowych i okolicznościowych , imprez oraz podróży służbowych i prywatnych Zarząduwspółpracą z Office Manager ...
Specjalista ds sprzedaży i obsługi klienta
Duża firma cateringowa z Krakowa w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób do współpracy w zakresie ofertowania i sprzedaży usług cateringowych.Zakres obowiązków:Przygotowywanie ofert cenowychAnalizowanie dokumentacjiPrzygotowywanie pytań do zamawiającego i analiza odpowiedziNawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientamiWysyłanie zapytań ofertowychAnaliza ofert i sporządzanie zestawieńPro ...
REJESTRATORKA MEDYCZNA
Voxel S. A. - lider na rynku diagnostyki obrazowej w Polsce, oferujący kompleksowy zakres usług i produktów związanych z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć technologicznych w medycynie poszukuje kandydatów na stanowisko:REJESTRATORKA MEDYCZNAMiejsce pracy: KrakówRodzaj umowy: umowa zlecenie, po okresie próbnym umowa o pracęOpis stanowiska:Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna ...
Firma motoryzacyjna zatrudni osobę do obsługi biura
Firma motoryzacyjna poszukuje osoby do obsługi biura w miejscowości Węgrzce gm. Zielonki.Wymagania:- znajomość języka obcego- angielskiego lub włoskiego na poziomie dobrym - znajomość środowiska Windows- znajomość pakietu Office- rzetelność i chęci do pracy- mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze- samodzielnośćDo obowiązków będzie należało:- obsługa klientów biura- ...
Asytent/Asystentka Zarządu - praca w biurze w Krakowie z Krakow, zobacz zdjęcie
Asytent/Asystentka Zarządu - praca w biurze w Krakowie
FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK Specjalistyczna polska firma z obszaru finansów oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów indywidualnych. Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami. ...
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystentka Biura KRAKÓW
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Zarządu / Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:- Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, zarządzanie salami konferencyjnymi- Zarządzanie recepcją firmy- Wystawianie i wysyłanie faktur- P ...
Więcej ogłoszeń