Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie

Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 02/08/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.

Oferujemy
  • Zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Pracę stałą w biurze firmy w Krakowie – Płaszów, Podgórze.
  • Godziny pracy: 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku.
Zakres obowiązków
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura firmy.
  • Zapewnienie płynnego przepływu informacji i dokumentów w firmie.
  • Reprezentowanie Zarządu i firmy w urzędach i innych instytucjach.
  • Obsługa administracyjna firmy (ubezpieczenia, zarządzanie flotą kilku samochodów, itp.)
  • Nadzór nad pracą sekretariatu (recepcja firmy, poczta przychodząca i wychodząca, rezerwacje salek i samochodów, organizacja spotkań w biurze, przyjmowanie gości, itp.).
  • Zapewnienie dostępności niezbędnych artykułów spożywczych, biurowych, środków czystości, mediów, itp. – zakupy, planowanie budżetu.
  • Dbanie o czystość i dobry stan techniczny biura – zlecenie napraw, przeglądy techniczne, usługi sprzątania, kontakt z administratorem i ochroną,
  • Organizacja wdrożenia i przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników (RODO, dostępy, klucze, procedury, przekazanie telefonu, komputera, itp.)
  • Wsparcie Zarządu w zadaniach wynikających z bieżących tematów oraz projektów; zadania z serii „znajdź…, policz…, sprawdź…, uzgodnij, …przygotuj, opracuj…, wyślij…”.
Poszukiwane kompetencje
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, tj. w prowadzeniu biura firmy.
  • Wysoki poziom sprawności intelektualnej i organizacyjnej.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Wykształcenie wyższe lub student ostatniego roku dyspozycyjny do pracy na pełny etat.
  • Dobra znajomość pakietu Office, szczególnie Word, Excel, Power Point.
  • Sprawne poruszanie się w internecie, łatwość uczenia się obsługi nowych systemów i aplikacji IT.
  • Branie odpowiedzialności za powierzone zadania, wyniki pracy własnej lub zleconej.
  • Optymistyczne nastawienie do życia, konstruktywne podejście w sytuacjach problemowych, koncentracja na rozwiązywaniu problemów a nie ich generowaniu.
  • Inicjatywa i zaangażowanie w pracy.
  • Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji.
  • Mile widziana umiejętność przygotowywania zestawień oraz analizy danych (praca w excelu, podstawowa analiza statystyczna, analizy pod kątem finansowym).
  • Umiejętność pisania i przygotowywania dokumentów lub prezentacji (poprawne logicznie, merytorycznie i językowo, estetyczne i profesjonalne).
  • Prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu samochodu.
Zapytania o ofertę lub CV proszę przesyłać za pośrednictwem gumtree albo talenthouse . pl

Dołącz plik (maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcej Zgłoś ogłoszenie
Kraków - Płaszów, Podgórze
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Asystent / asystentka zarządu - Łagiewniki
Spinvest sp. z o.o. jest krakowską firmą zajmującą się inwestycjami w nieruchomości. Dla naszych klientów wyszukujemy, remontujemy i sprzedajemy mieszkania.Poszukujemy:Asystent / asystentka zarząduZakres obowiązków:- Wsparcie w codziennych działaniach zarządu- Koordynacja spraw administracyjnych i biurowych (ok. 75% czasu pracy) oraz praca poza biurem (ok. 25% czasu)- Dbałość o p ...
Zatrudnię na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystentka Biura
Zatrudnię osobę na stanowisko Asystentka Zarządu / Asystentka Biura Praca w Krakowie na cały etat. Firma zajmuje się księgowością - prowadzi biuro rachunkowe. Zakres obowiązków:Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych w tym: organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz podróży służbowych, zarządzanie salami konferencyjnymiZarządzanie recepcją firmyWystawianie i wysyłanie fakturProwadzen ...
Sekretarka/Asystentka ds. finansowych  z Krakow, zobacz zdjęcie
Sekretarka/Asystentka ds. finansowych
Opis stanowiska pracyPracownik, którego zatrudnimy odpowiedzialny będzie za wsparcie organizacyjne pracy zarządu, pomoc w pracach księgowo - finansowych, kadrowych, administracyjnych oraz kontaktach z partnerami i klientami przedsiębiorstwa. W tym:• Przygotowanie dokumentacji i informacji na potrzeby zarządu,• Organizacja spotkań oraz podróży służbowych,• Prowadzenie kasy i rozliczeń finansowych, ...
PRACOWNIK SEKRETARIATU
Niepubliczna poradnia psychologiczno-pedagogiczna w Krakowie zatrudni pracownika sekretariatu. Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- konkurencyjne wynagrodzenie- możliwość rozwoju zawodowego w wielu obszarach związanych z koordynowaniem obsługi pracy sekretariatu w placówce oświatowej.Uprzejmie informujemy, że oferujemy pracę w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku w ...
Więcej ogłoszeń