Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent/ka Biura - Sekretarka w Gastromall Group
Gastromall Group - poszukuje do pracy w biurze osoby na stanowisko :Asystent/ka Biura - Sekretarka Zakres obowiązków:• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych• obsługa sekretariatu• przygotowanie dokumentacji do działu księgowego• zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i socjalne;• wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach,• redagowanie pis ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Praca w kancelarii komornika.
Komornik sądowy zatrudni pracownika z doświadczeniem w pracy w kancelarii komorniczej. Obowiązki: - wprowadzanie danych do systemu, - rejestracja wniosków egzekucyjnych, - sporządzanie projektów pism. Oczekiwania: - bardzo dobra organizacja pracy, - sumienność i dokładność, - odpowiedzialność, - umiejętność redagowania pism, Mile widziana umiejętność księgowania, w tym w ...
Specjalista do spraw marketingu/Pracownik biurowy
Do firmy z branży informatycznej/elektronicznej poszukujemy pracownika na stanowisku: SPECJALISTA DS. MARKETINGUZakres obowiązków:opieka, administracja i rozwój strony internetowej,redakcja tekstów z materiałami zdjęciowymikreacja i opracowanie banerów internetowych i materiałów niezbędnych w obiegu internetowymprzygotowywanie ofert,budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji biznesowych z klie ...
Pracownik Recepcji w szkole anglojęzycznej  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Recepcji w szkole anglojęzycznej
Pacuła Group to grupa zajmująca się prowadzeniem placówek edukacyjnych na każdym poziomie rozwoju dzieci i młodzieży. Zapewniamy naszym podopiecznym kompleksowy rozwój i pomagamy im doskonalić umiejętności. Więcej informacji: www.paculagroup.com Pacuła Group prężnie się rozwija. W związku z otwieranymi nowymi placówkami w Krakowie poszukujemy:Pracownika recepcji w szkole anglojęzycznejOferujemy p ...
ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI z Krakow, zobacz zdjęcie
ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI
ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI.Osoba odpowiedzialna będzie za kontakty z klientami, pozyskiwanie i prezentację ofert, kompletowanie dokumentów oraz obsługę programu IMO.Miejsce pracy: KrakówWymagania:- znajomość pakietu MS Office;- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;- sumienność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań;- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzi ...
Pracownik Administracyjno-Biurowy  z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Firma krakowska o ugruntowanej pozycji działająca w branży transportowo – turystycznej, posiadająca w portfolio szeroką gamę produktów poszukuje w związku z rozwojem swoich struktur kandydata na stanowisko:Pracownik Administracyjno-Biurowy (Turystyka, Wynajem: Autokarów, Mikrobusów, Vanów i sedanów klasy Premium)Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Numer referencyjny: PAB-Kraków/małop ...
Więcej ogłoszeń

Asysten/ka Prezesa Zarządu

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 28/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę

click community

agencja social media “click community”,

oferuje pracę na stanowisku:

Asystent(ka) Rahima Blaka Prezesa Zarządu


Czym się będziesz zajmować:

  • zapewnieniem kompleksowego i profesjonalnego wsparcia Prezesa Zarządu zarówno w sprawach służbowych jak i prywatnych
  • organizacją spotkań biznesowych i okolicznościowych , imprez oraz podróży służbowych i prywatnych Zarządu
  • współpracą z Office Managerem w ramach koordynacji pracy biura Zarządu
  • sporządzaniem zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby Zarządu
  • budowaniem oraz dbaniem o pozytywny wizerunek firmy
  • telefonicznym umawianiem i potwierdzaniem spotkań, łączeniem rozmów
  • zarządzaniem prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie
  • obsługą gości oraz wspomaganiem pracy innych pracowników
  • wsparciem Prezesa w codziennych obowiązkach
  • komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w imieniu Prezesa


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość interaktywnych narzędzi marketingowych mile widziana
  • wielozadaniowość, umiejętność kreowania niestandardowych rozwiązań
  • doskonałe umiejętności interpersonalne
  • poczucie humoru i optymizm
  • dynamiczność i skuteczność w działaniu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Power Point, MS Excel)
  • samodzielność
  • bardzo wysoka dyspozycyjność
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie, umowa o pracę po okresie próbnym
  • indywidualną ścieżkę rozwoju kariery zawodowej - możliwość rozwoju
  • stałą integrację wewnątrz zespołu poprzez wydarzenie branżowe i wyjazdy integracyjne
  • pracę w przyjaznym, dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w centrum Krakowa w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze
  • współfinansowanie pakietu MultiSport Plus


    Zainteresowany/a? Prześlij nam swoje CV na adres: rekrutacja@clickcommunity.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami


Osoba aplikująca ("Kandydat") niniejszym wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w Click Community spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Lekarskiej 1, 31-203 (dalej “Administrator Danych Osobowych” lub "ADO") zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO”). Osoba aplikująca może w każdym przypadku żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także może złożyć sprzeciw co do ich dalszego przetwarzania lub w każdym przypadku może cofnąć zgodę na przetwarzanie lub złożyć skargę do organu nadzoru. Jeżeli chcesz cofnąć zgodę na przetwarzanie danych napisz na adres rekrutacja@clickcommunity.pl. Dane te są przechowywane przez okres 36 miesięcy. Niezależnie od podstawy przetwarzania wskazanej powyżej, ADO przetwarza następujące dane osobowe tj: imię i nazwisko, numer telefonu oraz e-mail również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c dla celów statystycznych oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji.