Aby zapewnić najwyższą jakość usług i wygodne korzystanie z serwisu, używamy informacji zapisanych w przeglądarce za pomocą plików cookies (pol.: ciasteczek). Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies. W każdej chwili możesz je zablokować korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Dodaj ogłoszenie
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
SPECJALISTY SEKCJI ZARZĄDZANIA SIECIĄ Kompletacja urządzeń Nr ref. ZS/7/2019
Billbird S.A. - lider na rynku polskim w zakresie innowacyjnych sposobów regulowania należności, poszukuje:SPECJALISTY SEKCJI ZARZĄDZANIA SIECIĄZadania:- udział w procesie zarządzania magazynem urządzeń (terminale POS, PinPad, czytniki kodów kreskowych),- przyjmowanie towarów do magazynu, - odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru, - przygotowanie/konfiguracja urządzeń elektronicznych (t ...
Pracownik Biura Obsługi Klienta w sieci My Fitness Place z Krakow, zobacz zdjęcie
Pracownik Biura Obsługi Klienta w sieci My Fitness Place
Polska sieć klubów fitness "My Fitness Place" w Krakowie, poszukuje pracowników na stanowisko: PRACOWNIKA BIURA OBSŁUGI KLIENTA (miejsce pracy klub ul. Zakopiańska). Poszukujemy osób: uśmiechniętych, komunikatywnych, energicznych i sumiennych. Zakres obowiązków: kontakt z Klientami za pośrednictwem telefonu, maila oraz chatu, kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkań z trenerami, przy ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Specjalista ds. wdrożeń i wsparcia technicznego oprogramowania dla zarządców nieruchomości z Krakow, zobacz zdjęcie
Specjalista ds. wdrożeń i wsparcia technicznego oprogramowania dla zarządców nieruchomości
Poszukujemy pracowników na stanowisko:Specjalista ds. wdrożeń i wsparcia technicznego oprogramowania dla zarządców nieruchomościOpis stanowiska pracy- telefoniczna/mailowa pomoc w rozwiązywaniu zgłaszanych przez użytkowników problemów (wsparcie techniczne)- prowadzenie szkoleń dla użytkowników (również w siedzibie klienta)- instalacja oprogramowania- konfiguracja oprogramowania podczas procesu wdr ...
Asystent ds. obsługi floty - Kraków Balice z Krakow, zobacz zdjęcie
Asystent ds. obsługi floty - Kraków Balice
Międzynarodowa, prężnie rozwijająca się firma w branży najmu samochodów, poszukuje pracowników do swojego oddziału w Krakowie na stanowisko: Specjalista ds. Utrzymania Floty w Wypożyczalni Samochodów Opis stanowiska : • Dbałość o przygotowanie samochodów, • Kontrola stanu technicznego pojazdów, • Obsłu ...
Więcej ogłoszeń

Administrator/ka nieruchomości - zlecenie w biurze - rejon Nowa Huta

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania 20/05/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przez Firma/Agencja
  • Rodzaj pracy Pełny etat
  • Rodzaj umowy Umowa zlecenie
Zakres zlecenia: • administrowanie nieruchomościami mieszkalnymi, • sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych, • organizacja prac porządkowych oraz technicznych, • monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii, • realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania, • kontakt z właścicielami lokali, • kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów, • nadzór nad bezpieczeństwem obiektów. Wymagania: • samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista, • kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów, • umiejętność konsekwentnego realizowania powierzonych zadań, • dobra organizacja pracy, • dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office). Mile widziane: • doświadczenie w pracy z obługą nieruchomościami, • dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów, Firma oferuje: • stabilną i ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności, • korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa zlecenie ), • możliwość rozwoju zawodowego. Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.