Administracja biura / prace biurowo- rozliczeniowe  

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania29/07/2019
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPełny etat
  • Rodzaj umowyUmowa o pracę

Poszukujemy pracownika do bieżącego prowadzenia spraw księgowo - kadrowych biura hotelu 5*

Zakres obejmuje płatności i katalogowanie faktur, prowadzenie zestawień finansowych, współpracę z zewnętrzną księgowością spółki, przygotowywanie dokumentów kadrowych, zamówienia.

Wymagania:

-znajomość programów MS Office i Exel

-znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

-zdolność analitycznego myślenia

-doświadczenie w pracy w podobnym zakresie mile widziane

Oferujemy:

-pracę w prestiżowym miejscu

-pracę obok Zarządu i dyrekcji spółki

-atrakcyjne warunki zatrudnienia

-możliwość rozwoju osobistego

Dołącz plik(maksymalnie 2MB)
Przesyłanie
[Usuń]
Klikając "Wyślij", wyrażasz zgodę na nasze Zasady korzystania i Politykę prywatności oraz zgadzasz się na otrzymywanie naszych newsletterów i ofert promocyjnych.
Dodaj do Zachowanych
 Porady Bezpieczeństwa - Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne, zachęcamy do zachowania czujności. Dowiedz się więcejZgłoś ogłoszenie
Kraków
Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Office Support z Kraków, zobacz zdjęcie
Office Support
Office Support[Kraków, pełny etat]obido to największa platforma klientów rynku pierwotnego i najbardziej innowacyjny projekt w polskiej branży nieruchomości. Pomogliśmy kilkudziesięciu tysiącom Polaków znaleźć idealne mieszkanie, utrzymując aż 97% wskaźnik zadowolenia klientów.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiadała za organizację biura. Praca w siedzibie firmy (ul. Podedworze 33, Kraków) w dn ...
Asystent w kancelarii prawnej
Kancelaria prawna w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko asystenta - pracownika administracyjnegoAsystentZakres obowiązków:profesjonalna, bieżąca realizacja zadań z zakresu organizacji pracy prawnika m.in. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań, organizacja podróży służbowych;obsługa administracyjna w zakresie prowadzonych projektów;kontakt z urzędami, sądami, kancelariami notaria ...
Asystentka Zarządu
Drukarnia Mellow Sp. z o.o. poszukuje:ASYSTENTKĘ ZARZĄDUMiejsce pracy: Kraków, ul.Zawiła 61Nr ref: I/08/2019Osoba zatrudnionana powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:zarządzanie korespondencją oraz informacjamikoordynację obiegu dokumentówarchiwizację dokumentówzarządzanie kalendarzem Prezesa Zarządu (organizacja spotkań, podróży służbowych)wsparcie administracyjne oraz merytoryczne ...
Pracownik biurowy/asystent managera
Opis stanowiska: bieżąca obsługa biura,obsługa urządzeń biurowych,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,archiwizacja i przechowywanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników,ewidencja czasu pracy i zatrudnienia,zaopatrzenie firmy w art. biurowe i spożywcze.obsługa szkoleń organizacja ...
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze) z Kraków, zobacz zdjęcie
Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager (Kraków Podgórze)
Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV.OferujemyZatr ...
Pracownik biurowy w dziale kadrowo-płacowym
Oferujemy pracę w dziale kadrowo-płacowym biura księgowego. Oferta skierowana jest głównie do studentów i studentek. Prosimy o określenie dyspozycyjności w postaci średniej ilości godzin tygodniowo oraz o informację o trybie studiów (dzienne / zaoczne).Oczekiwana dyspozycyjność - minimum 20 godzin tygodniowo (także od października). Nie wykluczamy zatrudnienia osoby bez statusu studenta. ...
Manager / General Manager z Kraków, zobacz zdjęcie
Manager / General Manager
Pracownia florystyczna mieszcząca się w centrum Krakowa poszukuje osoby na stanowisko:Manager / General MenagerPracowałeś w kwiaciarni na stanowisku zarządzającym, a może masz w sobie potencjał i energię, aby prowadzić własną działalność florystyczno-dekoratorską? Jesteś dobrze zorganizowany, odporny na stres, uwielbiasz florystykę, wydarzenia dekoracyjne,nowe projekty,fantastyczne realizacje pełn ...
Więcej ogłoszeń