Wszystkie kategorie
Polska
Poniżej znajdują się wyniki dla Twojego wyszukiwania "pokoj do wynajecia" in Polska.
Kliknij na wybrane ogłoszenie, by poznać jego szczegóły lub na nie odpowiedzieć.
Obecne zestawienia (297)
Miejsce:
Polska  (297)
Mazowieckie  (115)
Małopolskie  (50)
Wielkopolskie  (29)
Pomorskie  (8)
Śląskie  (7)
Łódzkie  (6)
Lubelskie  (3)
Lubuskie  (3)
Opolskie  (3)
Podkarpackie  (1)
Rodzaj:
Wszystkie rodzaje
Oferuję  (283)
Poszukiwane  (14)
Cena:
-
Powiadomienia na Gumtree [?]
Otrzymuj codziennie e-mail z najnowszymi wynikami dla tego wyszukiwania

Więcej filtrów
 
Wpisz zakres cen
-
Zobacz jako   Lista   Galeria
Cena Dodane
Ogłoszenia wyróżnione Zobacz wszystkie
Chcesz tutaj wypromować swoje ogłoszenie? Dowiedz się więcej
Od zaraz do wynajecia dla 2 lub 1 osoby nieprzechodni, w pelni wyposazony, z Wi-Fi pokoj z balkonem. W mieszkaniu odrebne WC i lazienka. Lokalizacja: os.Dywizjonu 303, 5 min.do wezla komunikacyjnego ul.Wislicka skad dogodne i szybkie polaczenie z Centrum. W poblizu AWF i PK-Wydzial Mechaniczny. Cena dla 1 osoby - 370,00 + media max 60,-/1os w przypadku wynajecia pokoju przez 2 osoby/ lacznie 740+media/ Cena dla 1 osoby wynajmujacej caly pokoj do uzgodnienia. Kontakt po godz. 17-tej 505358191
Zł  370
 
 
Gumtree: Mieszkanie Warszawa Praga-Południe, Gocław, Al. Stanów Zjednoczo
Mieszkanie dwupokojowe na pierwszym piętrze. Kuchnia jest w postaci aneksu wraz z wyposażeniem oraz sprzętem AGD i zabudową. Łazienka jest razem z wc i wanną. Osiedle jest zamknięte z ochroną. W sąsiedztwie znajdują się parki oraz tereny rekreacyjne park nad Balatonem z jeziorkiem, w pobliżu centrum Handlowe Promenada. Do Wynajecia jeden pokoj dla osoby spokojnej, niepalacej. W drugim pokoju mieszka spokojna para młodych osób.
Zł  950
  • Mazowieckie
  • < 1 godz. temu
Gumtree: SUPER POKÓJ NA WŁODARZEWSKIEJ
Witam. Mam do wynajecia pokoj nieprzechodni dla jednej osoby lub pary. Pokoj jest w pelni umeblowany jak i cale mieszkanie. Mieszkanie znajduje sie na ul Wlodarzewskiej (Ochota) Miejsce bardzo fajne i spokojne, obok znajduje sie Park Szczesliwicki, wiele sklepow jak Biedronka, Zabka i calodobowy. Dojazd do centrum ok. 15-20 minut. W mieszkaniu mieszkaja 3 osoby. Ja, chlopak 24 lata i para 24-25 lat. Cena wynajmu 1000zl ze wszystkim ( woda, prad i internet). W calym mieszkaniu jest rowniez Wi-fi. Pokoj ...
Zł  1 000
  • Mazowieckie
  • < 3 godz. temu
witam .mamy do wynajecia pokoj na ursynowie przy.ul.kazury.ja mam 35 lat moj chlopak 38 ,w drugim pokoju mieszka kolega w podobnym wieku .niestety z pokoju ktory oferujemy w lutym wyprowadza sie kolezanka .cena zawiera juz wszystkie oplaty+ew internet.w pokoju jest duze lozko ,szafa .warunki moze nie sa na wysokim standardzie ale nie jest to tez prl .blisko do metra ,biedronka ,lidl ,real wokolo .jezeli ktos pali u siebie w pokoju ,nikomu to nie przeszkadza .wszyscy pracujemy .zainteresowanych prosze o ...
Zł  700
  • Mazowieckie
  • < 3 godz. temu
pokoj do wynajexia na krowodzy od zaraz w bloku cena do uzgodnienia dla uczacego sie lub pracujacego pana tel 608 715 410
proszę o kontakt
  • Małopolskie
  • < 4 godz. temu
Gumtree: POKOJ JEDNOOSOBOWY DO WYNAJECIA W LUBLINIE
Maly pokoj jednoosobowy do wynajecia! -W Lublinie na Osiedlu Sloneczny Dom, ul.Woronieckiego, spokojna okolica -Blisko sklepy (Biedronka, Stokrotka), przystanek (okolo 20 minut do cenrum) -Mieszkanie, parter, wyposazone, pralka, lodowka, mikrofalowka, kuchenka. -Z pokoju wyjscie na ogrodek. -Cena; 400 zl za miesiac, (w tym wszystkie rachunki, razem z Internetem) + kaucja 200 zl
Zł  400
  • Lubelskie
  • < 5 godz. temu
Gumtree: POKOJ JEDNOOSOBOWY w domu bez własciciela
Do wynajecia od lutego przytulny pokoj jednoosobowy na prądniku białym. W pokoju znajduje sie duza przesuwna szafa z lustrem i mniejsze szafki wkomponowane we wneke, dzieki czemu jest wiecej cennej przestrzeni. Do dyspozycji wynajmujacego rowniez biurko, wygodny fotel, lozko oraz stolik. Na wynajmowanym pietrze (w pozostalej czesci domu sa kawalerki) sa dwie lazienki co jest naprawde sporym luksusem :P w pelni wyposazona kuchnia (talerze, garnki, sprzety kuchenne, piekarnik, plyta grzewcza, dwie ...
Zł  650
  • Małopolskie
  • < 6 godz. temu
Gumtree: POKOJ 1-OS. W FAJNEJ LOKALIZACJI, BLISKO RYNKU
Do wynajecia maly pokoj 1-os. W FAJNEJ LOKALIZACJI, W OKOLICACH ULICY POMORSKIEJ, blisko Rynku (niedaleko od Uniwersytetu). ŁATWA KOMUNIKACJA MIEJSKA. MIESZKANIE 3-POKOJOWE ( 2 pokoje 1-os. + przechodni pokoj dzienny polaczony z kuchnia). W lazience prysznic. Cena: 60 zl/dobe dla 1 osoby w pokoju 1-os. Przy dluzszym pobycie 50 zl/dobe. Tel. 535229333
Zł  50
  • Dolnośląskie
  • < 6 godz. temu
Gumtree: Pokoj - Rynek Wildecki - Dla osob studiujacych!
Do wynajecia przestronny(21mkw) pokoj studencki w 3-pokojowym mieszkaniu studenckim polozonym przy Rynku Wildecki. Mieszkanie po generalnym remoncie, w pelni wysposazone i umeblowane, ogrzewanie centralne gazowe, internet. Podana cena za osobe przy wynajmie jako pokoj dwuosobowy, mozliwosc wynajecia rowniez jako pokoj jednoosobowy. Oferta bezposrednia, oplaty licznikowe ok. 50zl/os, kaucja w wysokosci jednego czynszu, Zapraszam
Zł  400
  • Wielkopolskie
  • < 8 godz. temu
Gumtree: Pokój ul. Zachodnia, Szczepin (współdzielenie pokoju)
Witam, do wynajecia miejsce w pokoju (druga osoba w pokoju to dziewczyna pracujaca). Pokoj do wynajecia na zdjeciach (pow. ok 20m2). W drugim pokoju mieszka chłopak student. Mieszkanie na 4 pietrze w bloku, sklada sie z dwóch pokoi, przedpokoju, lazienki oraz WC, osobna kuchnia. Ogrzewanie miejskie - w cenie najmu. W przedpokoju duza szafa, w lazience nowa pralka, w kuchni wyposazenie typu lodowka, czajnik, naczynia, zastawa, sztućce. Mieszkanie odnowione w wakacje, umeblowane w stylu Ikea. ...
Zł  550
  • Dolnośląskie
  • < 10 godz. temu
Poszukiwane: szukam pokoju
Witam, szukam pokoju do wynajecia na Tarchominie od lutego. Ważne zeby pokoj był umeblowany i nieprzechodni. Najchetniej za max 600zł:) Jestem pracującą 25-latką, raczej spokojna i ceniącą porządek. Pozdrawiam
proszę o kontakt
  • Mazowieckie
  • < 12 godz. temu
Gumtree: Do wynajecia samodzielny pokoj od zaraz
Czesc. Mamy do wynajecia samodzielny pokoj umeblowany: szafa, stolik, duze lozko. W mieszkaniu trzypokojowym, komfortowym, wyposazonym we wszystko. Dwa pokoje sa zajete, facet z kobieta(nie stanowia pary). Osiedle zamkniete, miejsce postojowe na terenie osiedla. 200m od ulicy Pulawskiej, 6min. do przystanku autobusowego. Osiedle miesci sie na pograniczu Ursynowa i Mysiadla. Szukamy usmiechnietej, bezkonfliktowej osoby. Cena 750zl wysokosc kaucji do uzgodnienia. Tel.504-656-359
Zł  750
  • Mazowieckie
  • < 14 godz. temu
Gumtree: Pokoj z balkonem na Kasprzaka-Manufaktura
Mam do wynajecia bardzo duzy pokoj z balkonem w niskim bloku na ul Kasprzaka przy Drewnowskiej. Poszukuje jednej lub dwoch niepalacych osob. Pokoj jest nieprzechodni, niedawno odnowiony, nowe lozko i dywan. Dostep do kuchni i lazienki, takze do piwnicy jesli ktos ma na przyklad rower. Mieszkanie polozone jest na pierwszymi pietrze. Blisko do przystankow komunikacji miejskiej, 10 minut na pieszo do Manufaktury, blisko Dworzec Kaliski. Koszt to 600zl + rachunki (okolo 50zl na osobe). W razie pytan lub ...
Zł  600
  • Łódzkie
  • < 14 godz. temu
Gumtree: Strzezone 2 pokojowe mieszkanie z garazem meble IKEA garaz
Mam do wynajecia nowe strzezone mieszkanie 2 pokojowe z garazem na calodobowo strzezonym osiedlu 2 pietro winda alarm z dostepem do internetu tv blisko metra Imielin i Stoklosy na Ursynowie blisko centrum handlowe korty tenisowe las Kabacki Mieszkanie sklada sie z 2 oddzielnych pokoi (16.5 i 13.5 m2) oddzielnej kuchni (8 m2) lazienki (5 m2) korytarza (9 m2) balkonu-loggi (14 m2) oraz miejsca postojowego w podziemnym garazu Mieszkanie jest wyposazone w meble IKEA i sprzet AGD w oknach profesjonalne ...
Zł  2 200
  • Mazowieckie
  • < 14 godz. temu
Pokoj 1 os do wynajecia w Warszawie k. Traktu Lubelskiego. Cena 550 pln mc. Kontakt : 789 227 373.
Zł  550
  • Mazowieckie
  • < 19 godz. temu
Gumtree: Bardzo ladny pokoj dla 1 osoby
Pokoj do wynajecia na Stegnach od juz. W pokoju lozko, szafa, dwie szafki. W kuchni zmywarka ulatwiajaca zycie. Szukam komunikatywnej wspollokatorki w wieku 20-30. W drugim pokoju mieszkam ja studiujaco-pracujaca 25latka. Wymagana kaucja w wysokosci jednego czynszu, mozliwosc rozbicia na dwie raty. Dodatkowe oplaty max 70zl/msc (lacznie z internetem)
Zł  850
  • Mazowieckie
  • < 20 godz. temu
Witam tak jak w tytule mam do wynajecia przytulny pokoj w świetnej lokalizacji. Mieszkanie znajduje sie przy ulicy ślicznej we wroclawiu. Jest to mieszkanie 2 pokojowe z czego jeden pokoj zajmuje mlody wlaściciel(wiek studencki). Pokoj ma okolo 15 m2 jest nieprzejsciowy umeblowany. W mieszkaniu znajduje sie oczywiscie kuchnia, lazienka z osobnym wc. W mieszkaniu jest rowniez szybki internet. Pokoj wolny od zaraz. Cena obejmuje juz wszystkie oplaty. Żadnych ukrytych kosztów. Bez kaucji.
Zł  600
  • Dolnośląskie
  • < 23 godz. temu
Od zaraz do wynajecia mieszkanie na ul. Okulickiego w Radomiu 700 zl + woda , swiatlo , gaz. Kalcja 700 zl. duza widna kuchnia i pokoj z balkonem, umeblowane , lodowka , pralka.
Zł  700
  • Mazowieckie
  • 26/01/2015
Gumtree: 2 pokoje do wynajecia
Do wynajecia 2 pokoje (1 pokoj dwuosobowy i 1 pokoj jednoosobowy) w mieszkaniu na ul.Nowy Swiat na Ogrodach w Poznaniu. Mieszkanie znajduje sie na parterze w cichej okolicy o doskonalej dostepnosci komunikacyjnej (obok petli tramwajowej na Ogrodach). W mieszkaniu znajduja sie 3 pokoje, kuchnia, lazienka i oddzielne wc. Cena wynosi 260zl/osobe na miesiac + czynsz + rachunki.
Zł  260
  • Wielkopolskie
  • 26/01/2015
Gumtree: Jedynka z balkonem blisko centrum RATAJE Oś BOHATERÓW
Duzy pokoj do wynajecia od 1 lutego ! -Najwiekszy pokoj w mieszkaniu ok 16 m plus duzy balkon -na drugim pietrze niskiego bloku na Oś. Bohaterów II wojny św . -cena 625 zl ( plus max 70 zl rachunki co dwa miesiace : prad,gaz, internet, telewizja ) -kaucja 167 zl ( zwrotna !) Pokoj wyremontowany. - W sklad pokoju wchodzi duza mebloscianka,szafka na buty, stolik z ikei , stolik pod telewizor. - Mozliwosc kupna kanapy widocznej na zdjeciu za 150 zl ( to model Hagalund z Ikei, kupiona za 1200 zl ) ...
Zł  625
  • Wielkopolskie
  • 26/01/2015
witam.posiadam pokoj do wynajecia od zaraz. pokoj jest umeblowany. dobra lokalizacja, dobry dojazd w kazda strone czy na bemowo czy w strone centrum do przystanku autobusowego 2 min. w poblizu pawilony handlowe, bazarek.do obejrzenia w kazdej chwili. zainteresowanych prosze o kontakt tel.518-592-968.nie odpisuje na e-maile.
Zł  800
  • Mazowieckie
  • 26/01/2015
Strona:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następne >
RSS
Uważaj, ten ogłoszeniodawca dodał wiele ogłoszeń, które byliśmy zmuszeni usunąć.